mandag den 18. januar 2010

Billigt fly til Firenze

Cimber Sterling har tilbud på flybilletter til Firenze, hvilket giver mulighed for at opleve nogle af verdens største kulturskatte til lavpris. Ruten er også perfekt til en ferie i Toscana, da Firenze er hovedstaden i regionen. Fra lufthavnen kan du leje bil til din feriebolig i Toscana og spare den lange køretur. Til en pris af kun kr. 545 hver vej, kan man ikke køre billigere i bil.

Iøvrigt tilbyder FDM Travel billige pakkerejser til Firenze, så der er flere muligheder for at komme på billig ferie i Norditalien.

4 kommentarer:

  1. Undskyld,jeg var ikke opmærksom på at jeg skulle godkendes, vil du venligst fjerne min test plus dette indlæg. Måske kan du sige mig hvordan jeg kan flytte din blog over i min Facebook, det er en rimelig ny verden for mig…Tak på forhånd, Hilsen dorte

    SvarSlet
  2. Du kan tilføje et link til dine kommentarer og indlæg på Facebook. Linket vil derefter også vises i listen over eksterne links.

    SvarSlet
  3. Hej Preben,

    Jeg sendte 3 kommentarer, det første vil jeg gerne have sat op. De to sidste ikke. Men måske kommer du i konflikt med F D M. Jeg glæder mig til at høre fra dig
    Dorte Holse

    SvarSlet
  4. Øh, har jeg da lagt den forkerte kommentar på?

    SvarSlet

Du er velkommen til at kommentere artiklen samt at komme med gode tips indenfor rejser, ferie og ophold i Europa. Jeg vil dog kunne afvise din kommentar, hvis jeg ikke finder den relevant.