onsdag den 16. februar 2011

Afbudsrejser

Når man, som jeg selv netop har prøvet, står i den situation, at ens ferierejse bliver aflyst p.g.a. omvæltninger eller naturkatastrofer, så har man hurtigt behov for, at finde en anden rejse i en fart.

Mange andre står jo i samme situation, så der skal handles hurtigt, for overhovedet at finde en ledig plads på et fly.

Jeg fik selv aflyst en ferie i Egypten og da det tyske rejsebureau, som jeg havde booket igennem, ikke var lige så hurtig til at aflyse, som nogle af de danske var, måtte jeg i sidste øjeblik finde en afbudsrejse. Det lykkedes så heldigvis og jeg flyver så til Alanya i Tyrkiet i stedet. Der er desværre ikke så varmt som i Hurghada, men 17 grader er bedre end en chillfaktor på minus 20.

Jeg har samlet en oversigt over rejsebureauer med afbudsrejser på min rejseportal, så du og andre i samme situation kan få et hurtigt overblik over mulighederne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at kommentere artiklen samt at komme med gode tips indenfor rejser, ferie og ophold i Europa. Jeg vil dog kunne afvise din kommentar, hvis jeg ikke finder den relevant.