søndag den 8. januar 2012

Londonportalen

Jeg har besluttet at kalde min nyeste rejseportal for Londonportalen.

Den er nemlig på vej til at være fuldt dækkende for

1) alle der er på vej til London som turister. Du finder information om billige flybilletter til London, færgebilletter til London og hoteller i London.

2) alle der allerede befinder sig i London, og som lige skal på nettet for at finde ud af, hvad der sker i London lige nu.

3) alle der bor i London i kortere eller længere tid, og som skal videre fra London til andre destinationer end netop Danmark.

Jeg håber I tager godt i mod den nye rejseportal om London. Ellers giv en kommentar på min blog om London, som du hellere end gerne må give en kommentar.

Velkommen til London

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at kommentere artiklen samt at komme med gode tips indenfor rejser, ferie og ophold i Europa. Jeg vil dog kunne afvise din kommentar, hvis jeg ikke finder den relevant.