onsdag den 11. januar 2012

Rejser til Dubai

Jeg kan med stolthed præsentere vores nyeste rejseportal, Dubai Portalen på Dubaiinfo.dk.

Den publiseres i tide til højsæsonen for rejser til og ferie i Dubai. Jeg har det ikke selv for godt med for lang tids ophold i temperaturer over 35 grader, så vejret i Dubai er perfekt lige nu. Vejrudsigten siger 29 grader og sol sol sol. Men jeg vil personligt holde mig væk fra 1. maj, hvor dagtemperaturen typisk holder sig over de 35 grader helt til oktober.

Under research til portalen fandt jeg ud af, at godt nok er det dyrt at bo på Burj Al Arab, men der er sandelig mange gode 3 og 4 stjerners hoteller i Dubai, hvor prisen er væsentligt billigere end i mange andre storbyer i Europa inkl. London og København. P.S. Den mindste suite på Burj Al Arab koster ca. 15.000 i døgnet og den er på 169 m2. Og der findes ingen mindre på hotellet. Men hvis man nu lige har vundet 150 mio. i Onsdags Lotto, kan man vel tillade sig at tage en enkelt overnatning?
(Bemærk at det ikke var mig og at jeg i øvrigt ikke engang ved om der blev udtrukket en vinder i denne uge).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at kommentere artiklen samt at komme med gode tips indenfor rejser, ferie og ophold i Europa. Jeg vil dog kunne afvise din kommentar, hvis jeg ikke finder den relevant.