søndag den 4. marts 2012

Ferie i Grækenland

Den finansielle krise får ikke danskerne til at rejse uden om Grækenland. Tværtimod er der mange der som jeg, har indset, at den bedste form for krisestøtte man kan give landet, er at tage på ferie dertil. Grækerne får Kroner eller Euro i lommen og man får en god ferie.

Jeg var selv på ferie i Grækenland med mine unger sidste år. Det var ikke første gang, jeg har været på Kreta og det var et dejligt gensyn.

Jeg talte forøvrigt med pigen, som samlede mig op for at køre til biludlejningsfirmaet og hente lejebilen. Hun fortalte at det var blevet virkeligt hårdt for almindelige mennesker. Skatten var steget kraftigt og lønnen var faldet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at kommentere artiklen samt at komme med gode tips indenfor rejser, ferie og ophold i Europa. Jeg vil dog kunne afvise din kommentar, hvis jeg ikke finder den relevant.