søndag den 2. januar 2011

Ferie i Frankrig

Jeg holder selv meget af ferie i Frankrig og har været mange steder.

Et af de lækreste steder i yderkanterne af højsæsonen er området omkring Cannes. I juli-august er her lidt for tætpakket efter min mening, så i den periode plejer jeg at finde andre steder.

Jeg har netop startet bloggen Ferieboliger i Frankrig for at give tips om gode steder at leje lejligheder, sommerhuse og landhuse i Frankrig.

Du er velkommen til at efterlade en kommentar, eller komme med gode tips om, hvor du selv synes der er lækkert i Frankrig, eller hvis du har en feriebolig til udlejning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at kommentere artiklen samt at komme med gode tips indenfor rejser, ferie og ophold i Europa. Jeg vil dog kunne afvise din kommentar, hvis jeg ikke finder den relevant.