søndag den 16. januar 2011

Luksusferie

Nogle gange trænger man lige til en rigtig luksusferie.

Der kan selvfølgelig være en økonomisk problemstilling, som der lige skal tages højde for, men det behøver faktisk ikke at være så dyrt.

Når jeg taler om luksusferie, så mener jeg altså en ferie, hvor man rigtigt kan slappe af. Og det kan sagtens være i Costa Del Baghave. Det jeg mener med en luksusferie er, at man virkelig får alle pligter ud af hovedet - også alle dem, som man burde have nået. Glem tagrenden der skal repareres, glem alt om at få lakeret gulvet - men glem ikke at læse en god bog, at droppe madlavningen og at slappe af. Jeg har det selv sådan, at det kræver mindst 2 uger at drosle helt ned. Men så må man jo altså tage 2-3 ugers ferie uden pligter.

Nyd ferien og glem alt andet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at kommentere artiklen samt at komme med gode tips indenfor rejser, ferie og ophold i Europa. Jeg vil dog kunne afvise din kommentar, hvis jeg ikke finder den relevant.